Despre noi
Călătorii despre noi
|
01 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
31 Oct 2025 Călător -
|
O companie serioasa un personal de calitate, curat si rapid recomand tuturor. Mulțumim.revenim cu mult drag. |
|
|
27 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
27 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
24 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
23 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
22 Oct 2025 Călător -
|
Buna ziua, Nu am facut aceasta calatorie, deoarece a murit brusc fratele meu si a trebuit sa ramân. Am vorbit cu soferul si mi-a spus ca voi fi rambursata. Puteti sa verficati, deoarece nu am primit suma respectiva. Nr de rezervare este 2FXP8A pe GRIGORESCU Angelica. Va multumesc. |
|
|
21 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
21 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
19 Oct 2025 Călător -
|
O companie serioasa și angajații amabili ,respectoși,recomand cu încredere mulțumim ca am ajuns în siguranță |
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
1.Eram in statie la ora rezervării. Șoferul, nici nu răspunde la "bună dimineața", ci mă ia la rost: -De ce nu răspundeți la telefon? -V-am sunat de când am plecat de la Tulcea și nu ați răspun! -Dacă nu erați, sunam la dispecerat, și apoi plecam, că nu pot sa stau aici! -Acuma trebuie sa va verific, că odată m-am trezit cu clienți debla altă firmă! Urc in microbus și îi arăt biletul pe telefon, dar nici măcar nu se face că se uită la el, mă informează că "știe el cine a plătit și cine nu" Atunci, pentru ce tot scandalul anterior? 2. TOT drumul a vorbit la telefon. Este un pericol că șoferul sa nu fie atent 100% la condus și să fie distras de telefon. In alte țări apropiate, este interzis așa ceva. In al doilea rând, deranja călătorii care la 5 dimineața poate ar fi vrut sa doarmă în pic, nu sa asculte poveștile personale ale șoferului. 3.O doamnă avea dificultăți de deplasare, am văzut-o apoi en aeroport, se deplasa ok scaun cu rotile. In astfel de cazuri, microbuzul ar trebui sa fie dotat cu o scară suplimentară, care sa faciliteze urcarea și coborârea acestor persoane. Concluzia mea personală, pe care daca nu m-ați fi întrebat, nu as fi spus-o, pentru că știi că așa se comporta toți șoferii, din păcate: Șofer elegant, îmbrăcat la costum, dar cu mentalitate învechită, fără reslect pe tru călătorii care au plătit un bilet și serviciul său. Mentalitatea a rămas că șoferul enzeul autobusului, iar noi călătorii suntem la cheremul lui. O sa mai treacă multi ani înainte de a vedea în Romania persoane care prestează servicii cu zâmbetul le buze și cu respect petru clienți |
|
|
07 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
02 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
27 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
25 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
24 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
17 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
16 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Sep 2025 Călător -
|
Mulțumesc mult, am calatorit foarte bine! Soferii super attenti la strada si foarte amabili. Mulțumesc ! O zi buna |
|
|
10 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
09 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
08 Sep 2025 Călător -
|
De apreciat amabilitatea și deschiderea personalului la nevoile clientului. |
|
|
08 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
07 Sep 2025 Călător -
|
Punctualitate, seriozitate, mașină curată, șoferul super de treabă. Recomand cu încredere |
|


